4 de juny de 2012

Alumnes de la UdL, protagonistes d'una mostra fotogràfica a l'IEI

. D'Intimitat al descobert en són autors i organitzadors estudiants del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals
audio
Exposició "Intimitat al descobert" a la Universitat de Lleida UdL - Foto de Laura Solé
[+] AMPLIAR IMATGE"Una princesa per descobrir" / FOTO: Laura Solé
baixcorva
La mostra, que s'inaugura demà a les vuit del vespre al pati de l'Institut d'Estudis Ilerdencs, presenta 32 fotografies -en blanc i negre i color- realitzades per l'alumnat d'aquest grau que pretenen "recollir les inquietuds més íntimes i inconfessables d’uns futurs comunicadors que tenen ganes d’expressar-se més enllà de les aules", ens expliquen els protagonistes.

L'organització de l'exposició Intimitat al descobert és el resultat d’una activitat desenvolupada al llarg de tot el curs per l'estudiantat de l’assignatura Organització d’Esdeveniments Públics, que imparteix la professora Marcel·la Andreu, amb l'objectiu que els alumnes posin en pràctica els coneixements apresos a l'aula.  Les autors i les autores de les imatges són també alumnat del grau i tots ells han comptat amb la col·laboració i el seguiment de la professora de fotografia de la titulació, Iolanda Gòdia.

Les imatges, presentades sobre un suport de mida A3 i subjectes per fils a una estructura de fusta instal·lada al pati de l’IEI, relaten des d'una lectura nocturna a la llum d’una espelma, encontres fortuïts en uns lavabos públics, un relaxant bany d’escuma o una trobada vespertina en una terrassa. La irrupciò d'internet i les noves tecnologies i les seues conseqüències quant al límit d'allò públic i allò privat, també tenen espai en la mostra.

Les fotografies són obra de: Maria Adillón, Luis Alfaro, Carla Benito, Adrià Berrocal, Raquel Blanch, Carla Castellanos, Gemma Castelló, Ruth Castells, Alba Charles, Imma Gonzalez, Sandra Llana, Antonio Lleida, Manuel López, Miguel Macías, Dani Martínez, Àngels Ortiz, Josep Maria Sanz, Eli Sarraseca, Marina Serra, Alex Sisó, Marina Suñer, Alice Tapiol, Juan Moreno, Inês Sofia Sécio, Karina Villagomez, Karla Angélica Martínez, Eduardo Morales, Jose Carlos San Germán, Laura Solé, Roger Tee, Miriam Garcia i Iolanda Gòdia.