4 de novembre de 2009

Comença al Rectorat el XII Fòrum d'Estudis de la Joventut que enguany se centra en la llengua i la identitat del joves
audio
Fòrum d'Estudis de la Joventut a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Els representants de les institucions organitzadores del Fòrum
Avui s'han inaugurat les jornades a càrrec del secretari de Joventut del departament d'Acció Social i Ciutadania, Eugeni Villabí, el vicerector d'Estudiantat de la UdL, Xavier Gomez, el delegat del Govern a Lleida, Miquel Pueyo, i Estanis Fons, per part de la Diputació de Lleida.

Tots ells han destacat en l'acte inaugural la consolidació del Fòrum de Joventut, que enguany arriba a la 12ena edició i l'exemple de bona sintonia i col·laboració entre institucions, en aquest cas Generalitat, Universitat i Diputació.

La trobada, que compta amb més d'un centenar d'inscrits aplega experts del Quebec, Flandes, Andorra i Catalunya, amb la voluntat de debatre sobre els problemes i els reptes de la identitat vinculada a la llenguaen l'actualitat. Demà, el rector i el director dels serveis territorials del departament d'Acció Social i Ciutadania, Carles Vega, clouran les jornades.