6 d'agost de 2012

La UdL amplia fins a 50, les bicicletes per a ús de l'estudiantat
audio
Cessió de bicicletes a l'alumnat / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEEls beneficiaris reben un cadenat, un casc i una armilla amb la bicicleta / FOTO: UdL
baixcorva
El proper 12 de setembre s'obre una nova convocatòria per tal que l'estudiantat de la Universitat de Lleida pugui disposar d'una bicicleta per desplaçar-se durant tot el curs vinent. Enguany s'oferiran 48 unitats, 20 més que l'any passat, gràcies a un conveni signat amb el Bicicleta Club de Catalunya (BACC).

El servei s'amplia per primer cop a l'alumnat dels centres adscrits de la UdL: l'INEFC de Lleida i l'Escola Universitària de Relacions Laborals. També s'introdueixen canvis en el procediment d'adjudicació, que serà per ordre d'arribada de sol·licituds i no prioritzant l'estudiantat de programes de mobilitat.

La cessió, que passa de sis mesos a tot el curs, implica el pagament d'una fiança de 99 euros que serà reemborsada quan es torni la bicicleta. Els usuaris rebran a més un cadenat, un casc i una armilla reflectant.

El programa de Cessió de bicicletes a l'estudiantat de la UdL es va posar en marxa el febrer de 2008 amb 17 unitats, impulsat pel vicerectorat d'Estudiantat.