6 d'octubre de 2008

Curs sobre el Patrimoni Cultural de les Terres de Lleida. Universitat de Lleida . CURSOS / La UdL i la Generalitat organitzen el primer curs sobre les potencialitats turístiques de Lleida, vinculat al Màster de Patrimoni Cultural i Desenvolupament Local

La Facultat de Lletres ha començat a impartir aquest mes d'octubre el curs El Patrimoni cultural i natural del territori de Lleida: tècniques d'interpretació i usos, de forma coordinada amb la Direcció General de Turisme del govern català. Aquesta oferta formativa consta de 60 hores lectives, amb un important component de visites pràctiques. Al professorat de la UdL s'uneixen professionals externs de reconegut prestigi, com ara Jaume Font (subdirector general de Turisme de la Generalitat) o Jordi Abella (director de l'Ecomuseu de les Valls d'Àneu).

El projecte s'emmarca en el Pla Estratègic de Turisme de Catalunya 2005-2010 i s'articula amb el Màster de Patrimoni Cultural i Desenvolupament Local de la Universitat de Lleida. L'objectiu del curs és facilitar la creació de productes turístics culturals en favor del desenvolupament local. Les classes continuen fins el proper 13 de novembre.

print enrera pujar