7 d'octubre de 2013

Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEParticipants en la trobada de Juneda / Foto: UdL
baixcorva
El Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) organitzarà la Setmana de la Marató el proper mes de desembre. Els grups de discussió han estat treballant en el tema durant les Jornades de formació de representants que s'han celebrat aquest cap de setmana a Juneda amb una trentena de participants.

La Setmana de la Marató, que tindrà lloc del 9 al 12 de desembre als diferents campus de la universitat, inclourà xerrades divulgatives i científiques, dinars populars i jocs educatius per als infants. L'alumnat també preveu organitzar punts informatius per la ciutat.

Els participants en les Jornades d'aquest cap de setmana han realitzat dos tallers formatius. També s'han enfrontat al Normatrivial, amb preguntes relacionades amb normatives de la universitat, com ara la matèria transversal, l'avaluació d'estudiants, l'acreditació de terceres llengües, l'Estatut de l’Estudiant Universitari, el Decret de Preus i el Real Decret sobre beques..