9 de maig de 2008

. TROBADA INTERNACIONAL / Dos alumnes de la UdL han representat Angola en el Catalonia Model United Nations, que s'ha celebrat a Barcelona amb 400 estudiants de 96 universitats de tot el món

Els representants de la UdL al Catalonia Model United Nations
[+] AMPLIAR IMATGEEls representants de la UdL al Catalonia
Model United Nations
L'Associació per a les Nacions Unides a Espanya ha tornat a triar el Palau de Congressos de la ciutat comtal per dur a terme una simulació del funcionament de l'ONU. En aquesta edició, el Consell de Seguretat va tractar temes com els recursos de petroli i de diamants, l’aliança de civilitzacions, la interculturalitat i la guerra d’Iraq. Els dos estudiants de la UdL, coordinats pels Drs. Antoni Blanc Altemir i Bénédicte Real, van representar Angola en el sí del Consell dels Drets Humans, nou òrgan de les Nacions Unides, creat després de la cimera mundial de setembre de 2005. Totes les sessions dels tres dies de debat s'han fet en anglès.

Després de l’adopció de les resolucions finals i del lliurament dels diplomes, els participants es van acomiadar amb un sopar a Montjuïc.

print enrera pujar