9 de març de 2012

Equip de futbol 7 femení de la Universitat de Lleida, campió universitari
[+] AMPLIAR IMATGELes noies, celebrant la victòria / FOTO: UdL
baixcorva
L'equip femení de futbol 7 de la UdL és el campió universitari de Catalunya 2012, després de revalidar a casa un títol que ja havia conquerit el curs anterior. L'equip que entrena Ramon Alturo es va imposar al de la Universitat de Girona en la tanda de penals, després d'esgotar el temps reglamentari amb un empat a 2. És el segon títol que les noies guanyen en pocs dies, després d'haver aconseguit la medalla d'or en futbol sala. El proper mes d'abril viatjaran a València per disputar els Campionats d'Espanya, entre els dies 23 i 27.

La portera Mònica Blasco i les jugadores de camp Berta Gasöl, Bel Calero, Andrea Porta, Mar Pallarès, Caria Martínez, Gina Vila I, Gina Vila II, Laia Vidal i Irene Macias van guanyar la semifinal a la Universitat Ramon Llull per 2-1. A la final, la UdL va superar la UdG en els llançaments de penal al millor de tres per 3-2 amb encerts de Bel, Andrea i Caria.

L'equip de la UdL ha fet un brillant paper en els últims anys conquerint dos Campionats de Catalunya (2011 i 2012) i una medalla de plata en l'estatal del 2009.