Alumnat d'Educació Infantil col·labora amb 'Posat la gorra'

UdL i Paeria renoven la col·laboració per la Càtedra d'Innovació Social

PosatlagorraUdL2017
Les alumnes han confeccionat quatre ninots. FOTO: FEPTS
Ramona i Roc són els ninots que una desena d'alumnes de 4t del grau d’Educació Infantil de la Universitat de Lleida han confeccionat per Posa't la gorra, una campanya per sensibilitzar la societat sobre el càncer infantil que dissabte celebra una trobada a la Seu Vella de Lleida per recaptar fons.

És el quart any consecutiu que la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social col·labora amb l'Associació AFANOC Lleida en aquesta campanya, així com amb altres associacions, com ara Basurama, amb l'objectiu de participar en accions de solidaritat i acció comunitària, explica el degà del centre Carles Alsinet.

Precisament, Alsinet, que dirigeix la càtedra universitat-empresa d'Innovació Social, ha assistit avui a la signatura de la renovació del conveni de col·laboració entre la Universitat i l'Ajuntament de Lleida per a l'impuls de la mateixa. El nou conveni, de tres anys de durada, preveu que la Paeria aporti anualment una subvenció de 15.000 euros per a activitats i estudis de la càtedra, creada al 2014.