Una titulada de l'EPS, finalista als Premis Catalunya Construcció 2018

Elizabeth Alegre, d'Arquitectura Tècnica, en la categoria de millor Treball de Final de Grau

Premi CATconstruccio2018
La cerimònia es va fer ahir a Barcelona Foto: EPS-UdL

Una titulada del grau en Arquitectura Tècnica per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat finalista dels Premis Catalunya Construcció 2018, que atorga el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona. Elizabeth Alegre participava en la categoria de millor Treball Final de Grau (TFG) amb el projecte "Anàlisi i comparativa del cicle de vida de diferents solucions constructives", dirigit pel professor Albert Castell.

El d'Alegre era un dels tres treballs finalistes. El guardó, finalment, se'l van endur Miren Etxebarria i Guillermo Garcia, de la Universitat Politècnica de Catalunya, per "Aspàrrena cap a un model sostenible: diagnosi". La cerimònia de lliurament ha tingut lloc aquest dimecres al Paranimf de la Universitat de Barcelona.