Argent i bronze per a la UdL als Campionats Universitaris de Natació

Dos medalles per a l'alumna de Medicina Andrea Serlavós Estopà

medalles natació
La nedadora, després de rebre els metalls / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit dos medalles als darrers Campionats de Catalunya Universitaris de Natació, disputats al Club Natació Barcelona, gràcies a l'alumna de la Facultat de Medicina Andrea Serlavós Estopà, que n'ha guanyat una d'argent i una de bronze. Servalós s'ha proclamat sotscampiona de 200 metres estils, amb un crono de 2:28.33. Només l'ha superat Carla Pinadell Suñer, de la Universitat Politècnica de Catalunya. El podi l'ha completat Alba Pradell Vilacha, de la Universitat de Barcelona (UB).

L'altre metall que s'ha penjat Servalós ha estat a la prova dels 100 metres braça femenins, on ha estat tercera amb un registre de 1:16.06. La medalla d'or ha estat per a Anna Santos Marín, de la UB, amb un crono de 1:14.55; i la d'argent, per a Laia Valls Sans, de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb un temps de 1:15.56
MÉS INFORMACIÓ: