Argent i bronze per a la UdL en categoria femenina a la 9a Unirun

Paula Hritiuc i Noemí Garcia completen els 5 quilòmetres en poc més de 18 minuts

medalles unirun
El podi femení amb el vicerector de la UdL / Foto: Jordi López
Dos atletes de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit pujar al podi de la 9a cursa Unirun, que s'ha disputat aquest diumenge a Barcelona. Paula Hritiuc, alumna de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, s'ha proclamat sots-campiona de la categoria femenina després de completar els 5 quilòmetres de recorregut amb un crono de 18:03. Mentre, Noemí Garcia, de l'INEFC Lleida, s'ha penjat la medalla de bronze amb un registre de 18:06. La primera dona a travessar la meta ha estat Rosalía Tárraga, d'Adidas, amb un temps de 17:23.

La prova, amb sortida i arribada al Parc del Fòrum, ha comptat amb més de 5.000 corredors de les 12 universitats catalanes. El guanyador de la prova masculina ha estat Víctor Ortiz, de la Universitat de Barcelona (UB), amb un crono de 14:57. Completaven el podi dos atletes més de la UB: Miquel Doménech (15:14) i Pau Capdevila (15:21).

La cursa està impulsada per l'Esport Català Universitari, amb el suport de la Secretària General de l'Esport i l'Activitat Física i els Ajuntaments de Barcelona i de Sant Adrià de Besòs. El vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL, Joan J. Busqueta Riu, ha participat en el lliurament de trofeus donat que la Universitat de Lleida coordina enguany els Campionats de Catalunya Universitaris.

L'euro solidari de la inscripció a l'Unirun es destina enguany al Banc d'Aliments de Lleida i el padrí de l'edició ha estat l'atleta lleidatà i alumne del grau de Disseny Digital a la UdL Bernat Erta.

MÉS INFORMACIÓ:

Web d'UNIRUN