Bicicletes per a prop d'un centenar d'alumnes de la UdL

Els primers 15 beneficiaris les han recollit avui al campus de Cappont

Bicicletes per a prop d'un centenar d'alumnes de la UdL  Els primers 15 beneficiaris les han recollit avui al campus de Cappont
Els vicerectors Vila i Avilla, a l'acte de lliurament Foto: UdL

Uns 90 alumnes de la Universitat de Lleida (UdL) es beneficiaran aquest curs 2016-2017 del Programa de Cessió de bicicletes a l'estudiantat, gràcies a la rotació de vehicles al llarg del calendari lectiu i com a màxim fins al 30 de juny de 2017. Els vicerectors d'Estudiants, Neus Vila, i de Campus, Jesús Avilla, han lliurat avui 15 de les 39 bicis que, des de fa vuit anys, la UdL posa a disposició de l'alumnat. L'acte ha tingut lloc al campus de Cappont.

El Servei d'Informació i Atenció Universitària, que s'encarrega de gestionar aquest programa, ja ha rebut 91 sol·licituds en l'inici del primer quadrimestre per poder disposar d'una d'aquestes bicicletes. D'aquestes, 36 provenen d'alumnes estrangers que arriben a Lleida amb programes de mobilitat i la resta, d'estudiants del país. La majoria, un cop més, pertany a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), la més allunyada del centre de la ciutat; seguida de la Facultat de Medicina. També n'hi ha de tota la resta de centres de la UdL i de l'INEFC-Lleida.

Carregant el reproductor...