Bronze a Espanya per a l'equip masculí de futbol de la UdL

Tres medalles al català universitari de gimnàstica

medalla futbol Espanya
L'equip, celebrant els resultats / Foto: Esports UdL
L'equip masculí de futbol 11 de la Universitat de Lleida (UdL) ha guanyat avui la medalla de bronze als Campionats d'Espanya Universitaris que s'han disputat a Granada. El conjunt que entrena David Cámara s'ha imposat a la semifinal contra la Universitat de Saragossa per un contundent 5 a 1, a les instal·lacions de Campus de Fuentenueva. El títol se l'han endut els amfitrions, la Universitat de Granada, que ha guanyat la final contra la Universitat Pompeu Fabra per 3 gols a 0.

La tercera posició a la competició estatal confirma el bon nivell dels nois de la UdL, que porten dos anys consecutius proclamant-se campions universitaris de Catalunya (2022-23 i 2023-24).

D'altra banda, la Universitat de Lleida ha aconseguit tres medalles als Campionats de Catalunya Universitaris de Gimnàstica que han tingut lloc a Mataró. Es tracta d'una competició que s'organitza per primer cop i que aglutina tres disciplines: rítmica, artística i estètica. En aquesta ocasió, només han realitzat exercicis de terra.

L'alumna del Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport Aina Viver Trobat s'ha penjat l'argent en categoria femenina, mentre el seu company de titulació Antonio Boned Ferrer ha obtingut l'or en la masculina, on era l'únic representant. Per equips, la UdL ha obtingut el bronze. L'or ha estat per a la Universitat Ramon Llull i l'argent, per a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Els representants de gimnàstica, al podi / Foto: Esport Català Universitari