Bronze per a la UdL en 5 quilòmetres femenins

Noemí Garcia Bagué, tercera entre les universitàries a la cursa Jean Bouin

noemí garcía bagué
L'atleta, en una altra competició / Foto: atletismoblogjose.blogspot.com
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla de bronze als Campionats de Catalunya Universitaris de cursa de 5 quilòmetres femenins gràcies a Noemí Garcia Bagué. L'alumna de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport, que l'any passat es va proclamar campiona universitària de cros, ha estat cinquena a la general de la 99ª cursa Jean Bouin-Gran Premi Allianz disputada el passat cap de setmana a Barcelona i ha obtingut el tercer millor crono entre les participants universitàries.

La fragatina ha marcat un temps de 00:17:48 en el recorregut que acabava a l'Arc de Triomf; per darrere de Laura Heredia Vives, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb 00:17:08; i Clara Aulinas, també de la UAB, amb un registre de 00:17:31.

El Campionat de Catalunya Universitari de 5 quilòmetres s'ha emmarcat en l'Open 5k de la Jean Bouin. Els millors temps els han aconseguit Marcel Walkington (00:14:11), en categoria masculina, i la campiona universitària, Laura Heredia, en la femenina. Al recorregut de 10 quilòmetres, l'Open 10k, s'han imposat Alberto Casas (00:30:27) i Cristina Silva (00:34:33).