Carme Figuerola, reelegida degana de la Facultat de Lletres

Les eleccions a les direccions de centre finalitzaran el proper mes de febrer

FiguerolaLletresUdL
Figuerola al centre amb el seu equip. FOTO: UdL
Carme Figuerola, catedràtica de Filologia Francesa, ha estat reelegida avui degana de la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida (UdL) per 46 vots a favor i 4 en blanc d'un cens de 117, en la Junta de Facultat celebrada al Saló Víctor Siurana. Figuerola, única candidata al deganat, continuarà en el càrrec els propers tres anys. Aquests resultats seran proclamats com a definitius, si no hi ha cap impugnació, després de les festes de Nadal.

La degana electa, professora a la UdL des del 1995, va ocupar el vicedeganat de la Facultat com a cap d'estudis abans de ser degana, també va ser vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació amb el rector Joan Viñas, i adjunta al Vicerectorat d'activitats culturals i projecció universitària, amb el rector Jaume Porta.

Entre algunes de les seues prioritats per al nou mandat estan intensificar la visibilitat del centre i la internacionalització, potenciar les dobles titulacions, impulsar els contactes amb l'alumnat de secundària, així com la posada en marxa d'un programa d’acollida per a l'estudiantat de nou ingrés.

La resta del seu equip el formen Salomé Ribes, com a vicedegana d'estudiantat; Carles Salazar, vicedegà de suport a la qualitat acadèmica; Isabel Santaulària, vicedegana de programació acadèmica; i Mariona Visa, secretària.

La resta de centres propis de la UdL renovaran les seues direccions els propers mesos de gener i febrer.