Cinc medalles més per a la UdL en atletisme i escacs

Una d'or, tres d'argent i una de bronze als Campionats Universitaris de Catalunya

Cinc medalles més per a la UdL en atletisme i escacs
Bona part de l'expedició de la UdL als campionats de Manresa Foto: Quim Erta

La Universitat de Lleida (UdL) continua sumant medalles als Campionats Universitaris de Catalunya. Els atletes de la UdL han guanyat un or, dos argents i un bronze a les proves disputades aquest cap de setmana a l'estadi municipal El Congost de Manresa, organitzades per la Universitat de Barcelona. Cal afegir-ne una altra d'argent en escacs, aconseguida al torneig celebrat a Vic.

Gerard Porras, alumne del grau de Geografia i Ordenació del territori de la Facultat de Lletres de la UdL, s'ha proclamat campió de Catalunya universitari als 110 metres tanques, amb un crono de 14"73. Per la seua part, Aniol Pujolràs ha aconseguit la medalla d'argent en la prova dels 400 metres tanques, signant un temps de 57"57. També ha obtingut la segona posició Víctor Sainz de la Maza, amb un crono de 2'32"10 als 1.000 metres. Completa el palmarès en atletisme la medalla de bronze de Marc Castan als 3.000 metres, aturant el crono als 9'13"77.

Pel que fa als escacs, José Antonio Herrera ha guanyat l'argent quedant segon després de sis rondes al torneig organitzat per la Universitat de Vic i l'Escola d'Escacs d'Osona. L'or ha estat per a Daniel Molina, de la Universitat de Girona.

Aquestes medalles s'han d'afegir a les aconseguides en futbol 11 masculí, futbol 7 i bàsquet femení, i les individuals en taekwondo.