Col·laboració amb els Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració local

El Col·legi participarà en el taller de sortides professionals de Dret

conveniCSITAL
Un moment de la signatura / Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) i el Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració local a Lleida (CSITAL) col·laboraran en temes de formació i recerca, en virtut d'un conveni que han signat avui el rector de la UdL, Roberto Fernández, i la presidenta del CSITAL, Cèlia Argilés. L'acord, amb vigència inicial fins al desembre de 2021, estableix com a primera tasca la participació en el taller de sortides professionals del grau de Dret, que organitza la Facultat de Dret, Economia i Turisme.

"La Universitat de Lleida signa aquest conveni amb el convenciment que la investigació i la formació adreçada a les administracions locals porti un benefici en el desenvolupament  del nostre territori. Amb  aquesta acció es referma la voluntat de la UdL d'arribar a tots els municipis  de la nostra demarcació", ha destacat el rector.