Comunicat a la comunitat universitària

L'equip de govern demana el desallotjament voluntari dels espais ocupats

Rectorat
Edifici del Rectorat

"La Universitat de Lleida ha rebut una darrera resposta de les persones implicades en l’ocupació de diversos espais de l’edifici de rectorat. Un cop analitzat el seu contingut, us volem fer arribar les següents consideracions, sempre des d’un plantejament orientat a trobar una solució dialogada.

1. El fet fonamental és que volem un compromís explícit què no s’impedirà el lliure exercici de la docència de la professora Manso, com de qualsevol altre professor o professora de la Universitat de Lleida, ja que la llibertat per impartir docència del professorat i la de rebre-la dels estudiants és consubstancial a l’essència de les universitats democràtiques.

2. Demanem el desallotjament voluntari dels espais ocupats per a què torni la normalitat acadèmica i de gestió a la UdL.

3. Així mateix, com hem reiterat durant el diàleg mantingut els darrers dies, en el cas que es compleixin els dos punts anteriors, ens ratifiquem en el compromís què no hi haurà conseqüències acadèmiques pels estudiants implicats, com també que farem les accions possibles perquè no tinguin conseqüències en termes legals per les persones implicades."

Text: Consell de Direcció de la UdL