Curs en línia solidari sobre Eines d'innovació

Per recaptar fons per la lluita contra la COVID-19

campus igualada
Campus del Pla de la Massa / Foto: UdL

L'equip docent del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística que la Universitat de Lleida (UdL) ofereix al campus UdL-Igualada ha organitzat un curs en línia solidari sobre Eines d'innovació. L'objectiu és recaptar fons pel Consorci Sociosanitari d'Igualada en la lluita contra la COVID-19, segons informa l'Escola Politècnica Superior (EPS). Per això, han establert un preu simbòlic: 25 euros de matrícula quan el valor real és de 300 euros.

La pandèmia global "obre un nou paradigma per a les estratègies empresarials, amb noves oportunitats competitives que caldrà saber aprofitar", afirmen els organitzadors. El curs, que estarà obert entre el 30 de maig i el 30 de juliol, consta de 10 càpsules formatives. El temps de dedicació estimat per a cadascuna és d'entre 1 i 3 hores. Els participants disposaran del material d'estudi, tutories a través del campus virtual i un qüestionari d'autoavaluació final.

MÉS INFORMACIÓ:

Informació del curs i inscripcions