Deu empreses ofereixen contractes a la Fira UdL Treball

Els perfils més buscats són graduats en l'àmbit de les noves tecnologies

Fira UdL treball 2016, Fira de l'Ocupació
La Fira se celebra al campus de Cappont. FOTO: UdL

Una desena d'empreses de la seixantena que participen avui en la 3a Fira UdL Treball ofereixen contractes a graduats de la Universitat de Lleida. Es tracta d'Activa Mútua, GFT Consulting, Grup Alimentari Guissona, Mister English, OPP Group, Optima, Ros Roca, Serveto, Vall Companys i Quonext, interessades majoritàriament en titulats amb perfils tecnològics, enginyeria mecànica i recursos humans.

D'altres, com ara Indra, Vithas, Lleida.net, IFR Group o Securitas estan interessades a recollir currículums durant tota la jornada per incorporar-los a les seues respectives borses de treball. A més, l'Agència catalana de turisme, participant en la Fira, ha ofereix beques per treballar a l'estranger.

L'edició d'enguany de la Fira UdL Treball aplega 66 empreses -26 més que en la passada edició-, majoritàriament del sector agroalimentari (16), les noves tecnologies (9) i l'enginyeria (7), tot i que també hi són presents consultores, asseguradores, mútues, bufets d'advocats, cadenes comercials, acadèmies d'idiomes, empreses de l'àmbit de la construcció, la seguretat, el transport, editorials, agències de viatges etc. La major part són empreses vinculades al territori, tot i que també n'hi ha de fora com ara Quonext i Cobra.

Al llistat d'expositors, 47 en total, cal afegir una desena de Col·legis Professionals, i els estands del Ministeri de Defensa, PIMEC o el Servei d'Ocupació de Catalunya, a més dels propis de la UdL (Alumni, Consell de l'Estudiantat i Càtedra d'emprenedoria).

Prop de 550 estudiants de la Universitat de Lleida s'han inscrit en els tallers: "Linkedin o el poder de les xarxes", "Vinc a buscar feina", "Vols descobrir les teues fortaleses per buscar feina" i en la conferència de Christian Rodríguez, fundador de ByHours.com, la primera plataforma en línia de reserves d’hores d’hotel a nivell internacional.

A més dels inscrits en les diferents activitats, els organitzadors, el Vicerectorat d'Estudiants, el Servei d'Informació i Atenció Universitària i els diferents centres de la UdL, esperen que passin per la Fira més de 200 estudiants i titulats més, ja sigui per deixar els seus currículums o per realitzar alguna entrevista amb les empreses interessades.

La Fira UdL Treball "vol ser el punt de referència anual a la ciutat que impulsi i faciliti al teixit empresarial la captació del millor talent que genera la Universitat. Facilitar la inserció laboral dels nostre graduats i al mateix temps obrir la universitat a les empreses", explica la vicerectora d'Estudiants, Neus Vila.

Més continguts

Galeria fotogràfica