El Consell de l'Estudiantat renova el seu equip de coordinació

Entre els seus objectius, promoure la no discriminació en totes les activitats universitàries

consellestudiantat2023
El nou equip del Consell de l'Estudiantat. / FOTO: Montalegre Mullet Badia
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit aquesta setmana l'acte de presa de possessió del nou equip de coordinació del Consell de l'Estudiantat (CEUdL), encapçalat per l'alumne de l'Escola Politècnica Superior (EPS), Pablo Alás Tomás. Entre les seues prioritats hi ha promoure la igualtat, la diversitat i la no discriminació en totes les activitats universitàries; així com potenciar la participació estudiantil, la comunicació i la transparència i rendició de comptes.

Entre els projectes de futur, el Consell vol que la UdL crei un Centre d'Igualtat Integral "que sigui un punt de referència per a aquelles persones que el necessitin, eliminant burocràcia innecessària i estructures que no responen a la realitat actual de la universitat i els seus estudiants". També vol impulsar la reforma del Reglament del CEUdL, "així com qualsevol norma interna de la UdL que sigui necessària per a assegurar el més aviat possible el dret a Atur Acadèmic de l'alumnat".

A banda d'Alás, com a coordinador, completen la coordinació del Consell de l'Estudiantat de la UdL Carlos Sánchez Borrell, de la Facultat de Medicina (vicecoordinador), Maria Navarro Pérez, de l'EPS (secretària) i Xavier Pinent Sans, de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (tresorer). L'equip també compta amb tres adjunts: Josep Maria Giménez Sentís (esdeveniments i logística), Montalegre Mullet Badia (mitjans i xarxes socials) i Miquel Anguera Sans (protocol).