El campus d'Igualada se suma a la festa de benvinguda al nou alumnat de la UdL

Organitzada pel propi estudiantat tindrà lloc a la capital de l'Anoia i a Lleida

festa2021
Concert de FA1NA a la festa de benvinguda de l'any passat. FOTO: Oriol Puig
El campus d'Igualada s'incorpora enguany a la Festa de benvinguda al nou alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) que, des de fa tres anys, organitzen els propis estudiants. Així, demà, a partir de les quatre de la tarda i fins la mitja nit, l'alumnat de la UdL, podrà gaudir de concerts i activitats lúdiques tant al campus igualadí del Pla de la Massa com al campus lleidatà ubicat a Cappont.

"Aquest esdeveniment s'ofereix com alternativa d'oci segura a les habituals activitats de germanor informals que es realitzen per la ciutat cada any. Per aquest motiu els accessos al riu i voltants de l'emplaçament estaran limitats per evitar botellades", expliquen des del Consell de l'Estudiantat de la UdL.

Les activitats, obertes a tots els membres de la comunitat universitària que hagin adquirit prèviament una entrada, "tenen l'objectiu de promoure el sentiment de pertinença a la UdL, sobretot del nou estudiantat", afegeixen.

Al campus d'Igualada hi haurà karaoke, gimcanes, jocs de coneixença i música a càrrec de DJ's locals. A Lleida, la festa inclou, d'una banda, un 'escalabirres' (una activitat on els participants pugen per caixes de cervesa protegits amb arnès), un assaig obert de Los Marracos i una actuació de la Colla Bastonera del Pla de l'Aigua. De l'altra, diverses actuacions musicals que aniran a càrrec de  DJ Werner–Resident Boite, Fugint del Silenci, Sexenni i DJ Moncho.

La festa de benvinguda compta amb la col·laboració del Consell Social, Fundació Antisida, NitsQ i el Centre Dolors Piera que instal·larà un punt Lila al campus des de les sis de la tarda fins a tres quarts de dotze de la nit.

L'esdeveniment col·labora amb l'aplicatiu Outin que permetrà que els participants a la festa que ho desitgin puguin conèixer-se i xatejar.

MÉS INFORMACIÓ: