El catedràtic de tecnologia d'aliments, Jordi Graell, dirigirà l'ETSEA

Crea una sotsdirecció de veterinària i ciència i producció animal

etseaUdL2019
El nou equip directiu del centre. Foto: UdL
El catedràtic de tecnologia d'aliments, Jordi Graell, fins ara sotsdirector de divulgació de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), serà el nou director del centre els propers tres anys després d'haver obtingut 53 vots a favor, 15 en blanc, 1 nul i 1 abstenció. Graell, professor a la Universitat de Lleida des de fa 34 anys, relleva en el càrrec a Narciso Pastor, que ha estat al capdavant de l'escola des del 2013.

Membre del Grup de recerca de Postcollita de Fruits del Centre Agrotecnio, aquest enginyer agrònom va ser secretari i director del departament de Tecnologia d'Aliments abans de ser sotsdirector de l'ETSEA. De fet, en aquesta nova etapa l'acompanyen tres membres de l'anterior direcció.

El seu equip estarà integrat per: Álvaro Aunós (secretari acadèmic), Cristina Fernández (cap d'estudis de gestió i coordinació docent), Paquita Santiveri (cap d'estudis en qualitat i planificació docent), Romi Pena (sotsdirectora de Relacions Internacionals), Àlex Escolà (sotsdirector de divulgació i transferència) i Joaquim Balcells, al capdavant de la nova sotsdirecció posada en marxa, la de veterinària i ciència i producció animal.

Entre les prioritats del mandat estan completar les infraestructures pendents, incrementar la transferència als sectors productius i la societat, potenciar les relacions internacionals amb centres de referència, motivar el professorat i l'estudiantat amb la pertinença amb l'escola, i promocionar la imatge de l'ETSEA tot programant més activitats culturals i divulgatives.