El concurs de cartells de la Universitat d'Estiu compleix 25 anys

Els originals que opten a ser-ne la imatge poden presentar-se fins al 22 de febrer

Exposició de Cartyells de la Universitat de Estiu
Exposició de les propostes que es van presentar a l'anterior edició. FOTO: UdL
El concurs de cartells que impulsa anualment el vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària per escollir la imatge dels cursos d'estiu de la Universitat de Lleida (UdL) compleix 25 anys. El 2022 serà un any de xifres redones per a la Universitat d'Estiu que enguany arribarà a la 30a edició.

Fins al 22 de febrer, les persones interessades a participar en el certamen poden fer arribar les seues propostes a l'oficina de la Universitat d'Estiu de la UdL, situada a la planta baixa de l'edifici Polivalent, a Cappont. Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricromia, i s'han de presentar muntades en cartró ploma.

A més del cartell original, també caldrà presentar una versió quadrada més petita perquè pugui ser adaptada als diversos materials promocionals dels cursos d'estiu que s'impartiran del 27 de juny al 21 de juliol propers. Qui guanyi s'endurà un premi de 1.000 euros.

Com ja és habitual, totes les obres rebudes formaran part d'una exposició que amb el títol Concurs de cartells per a la Universitat d'Estiu tindrà lloc al març.

El certamen del 2021, al qual s’hi van presentar un total de 92 cartells procedents de Lleida, Barcelona, Tarragona, València, Alacant, Castelló, Múrcia, Osca, Navarra, Astúries, Pontevedra, Madrid, Àvila, Valladolid, Lleó, Zamora, Conca, Huelva, Almeria, Sevilla, Jaén i Las Palmas de Gran Canària, el va guanyar la il·lustradora lleidatana, Mariona Bordell Rubio, amb l'obra Sense educació no hi ha futur.

MÉS INFORMACIÓ:

Bases del concurs