El llibre 'Cervantes de tu puño y letra', premi de les editorials universitàries

En la categoria de Millor edició digital i multimèdia

Exposició: El Quijote de tu puño y letra
El projecte, escrit a mà abans de la seua digitalització / Foto: UdL
El llibre Cervantes de tu puño y letra, publicat per Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida (UdL) i coordinat per la professora del departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica de la Facultat de Lletres, Lola González, ha estat guardonat en el marc dels 23ens Premis Nacionals d'Edició Universitària, corresponents a obres publicades l'any 2019. L'edició electrònica dels dos volums manuscrits per més de 350 voluntaris s'ha imposat en la categoria de Millor edició digital i multimèdia.

El jurat dels premis ha destacat que és "una obra digital que proporciona eines didàctiques molt útils per l'accés al Quijote posades al servei de l'estudiant". A causa de les circumstàncies sanitàries que viu l'Estat, l'acte de lliurament dels 12 premis que s'han atorgat es retarda fins a 2021. La cerimònia tindrà lloc en el marc de la Fira del Llibre de Madrid.

La versió digital del llibre, amb un preu de 48 euros, inclou una memòria USB interactiva, impressions en paper d'alta qualitat de la presentació, agraïments del projecte, el llistat de tots els copistes participants, una col·lecció amb 10 il·lustracions i un punt de llibre.
MÉS INFORMACIÓ: