Els enginyers agrònoms col·legiats podran fer ús de les biblioteques de la UdL

L'ens corporatiu d'aquests professionals a Catalunya rubrica un acord amb la Universitat

conveniCA
Jaume Puy i Conxita Villar / FOTO: UdL
Les persones membres del Col·legi Oficial d'Enginyers Agrònoms de Catalunya (COEAC) podran fer ús dels recursos i serveis de la Unitat de Biblioteca i Documentació de la Universitat de Lleida (UdL), gràcies a l'acord de col·laboració que avui han signat el rector de la UdL, Jaume Puy Llorens, i la degana d'aquest ens corporatiu, Conxita Villar Mir.

Els 960 col·legiats i col·legiades amb què actualment compta l'entitat professional tindran accés a la consulta dels fons bibliogràfics i recursos electrònics de les biblioteques de la UdL, a préstecs d'aquest fons (4 obres durant 7 dies amb 4 renovacions), així com als dos cursos anuals de formació sobre recursos especialitzats en l'àmbit de l'agronomia que s'impartiran des de la Unitat de Biblioteca i Documentació.

La degana del COEAC ha destacat la importància d'aquests cursos perquè els col·legiats puguin aprofitar al màxim els recursos dels què disposa la Biblioteca de de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV), "un referent en aquest àmbit". Per poder accedir a tots els serveis, aquests nous usuaris hauran de disposar d'un carnet que se'ls facilitarà des de la mateixa Biblioteca.

Per la seua part, el rector de la UdL, s'ha mostrat satisfet per l'acord amb el COEAC, un dels patrocinadors de la commemoració dels 50 anys dels estudis d'Agrònoms a Lleida, ja que l'àmbit del Col·legi és el que distingeix la UdL a Catalunya, l'Estat i també internacionalment. Així mateix, "és un pas més que ens apropa al sector", ha dit.