Esports i discjòqueis en la Festa Intercampus 2024

Aquest dijous a la zona enjardinada del campus de Cappont

intercampusdj23
Una de les actuacions de 2023 / Foto: Consell de l'Estudiantat UdL
L'alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) celebra aquest dijous, 14 de març, la Festa Intercampus que organitzen conjuntament els consells de l'estudiantat de l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Dret, Economia i Turisme, i la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. La trobada, que tindrà lloc a la zona exterior enjardinada del campus de Cappont, inclou tornejos esportius i un concurs de discjòqueis. Es tracta d'una festa restringida a la comunitat universitària, que requereix la compra d'una entrada.

Els organitzadors demanaran el carnet UdL a l'accés, donat que l'aforament és limitat a un màxim de 4.000 persones. Les activitats arrencaran a les 11.00h del matí, amb el torneig de voleibol. A les 11.30h estan programats el torneig de futbol sala i del joc del "cementiri". L'oferta esportiva es complementa amb una competició de beer pong, prevista a partir de les 15.00h. Una hora abans, a les 14.00h, han previst un vermut popular per al personal docent (PDI) i de gestió (PTGAS).

La música arrencarà a les 7 del vespre, amb el concurs Interdeejays, que busca el millor discjòquei del campus. De les 19 candidatures que s'hi van presentar, actuaran els cinc finalistes, que han estat els més votats a la xarxa social d'Instagram. Krem.allera (19.00h), Hugo Gombau DJ (20.00h), DJ Lavcor (21.00h), DJ Calad (22.00h) i Xavitillo (23.00h) actuaran en dos escenaris i els assistents podran votar pel seu favorit. El guanyador rebrà 300 euros; el segon, 200€ i el tercer classificat, 100€.

A partir de les 17.00h, l'entrada al recinte interior, de les persones acreditades a la Festa, es realitzarà per l'accés d’entrada entre el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera i l'annex. La sortida es farà pel carrer Escola Normal de Lleida, entre l'edifici Polivalent 2 i la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social.
MÉS INFORMACIÓ: