Estudiantat de la FEPTS, al darrer concert de la temporada a la UdL

Les noies actuaran dijous als jardins de la Facultat

paula lozano milara
Paula Lozano és una de les cantants / Foto: @paulamilaraa
Estudiantat de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) protagonitzarà aquest dijous el darrer concert de la temporada musical a la Universitat de Lleida (UdL). La Roda de cantautors, que tindrà lloc a l'aire lliure als jardins de la Facultat a partir de les 20.00h, aplegarà el talent de tres alumnes que ja es dediquen a la música: Paula Lozano Milara, Mariona Xirgu Costa i Elena Martínez Antolin. El recital, que forma part del Cicle Música a la UdL, l'organitzen conjuntament la unitat de Cultura, la FEPTS i el Consell de l'Estudiantat de la UdL, que s'encarregarà del servei de barra. L'entrada és gratuïta.

"Totes les artistes són estudiants de la FEPTS amb carrera musical", destaca el degà de la Facultat, David Aguilar. Paula Lozano, estudiant de segon curs del grau en Educació Primària Dual, interpreta música pop-indie. Guanyadora de la tercera edició del concurs Objectiu Paki (2023), de la Xarxa de Comunicació Local, ha gravat diversos singles i ha aparegut en altres programes de televisió, com El Hormiguero (Antena 3). Mariona Xirgu, alumna de primer del mateix grau, interpreta diferents estils musicals acompanyada a la guitarra per Mikel García de Galdeano. La seua companya Elena Martínez se centra en la música urbana fusionada amb diversos estils.

El concert té una durada prevista d'uns 90 minuts. És el colofó d'un cicle que es va iniciar el passat mes de novembre amb l'actuació del duet folk Lauzeta i que ha inclòs un total de set ofertes musicals gratuïtes.

Cartell de l'esdeveniment

MÉS INFORMACIÓ: