Èxit de la cursa 'De campus a campus'

Unes 1.200 persones participen en la iniciativa del Consell de l'Estudiantat i la unitat d'Esports de la UdL

Descarregar pdf
cursa26
Passant pel Rectorat / Foto: UdL

Enllaç a la fotografia de corredors

Enllaç a la fotografia de portada

Unes 1.200 persones han participat aquest diumenge en la cursa De campus campus, segons han informat els organitzadors: el Consell de l'Estudiantat i la unitat d'Esports de la Universitat de Lleida (UdL). El bon temps ha acompanyat una iniciativa que ha estrenat recorregut urbà de cinc quilòmetres i s'ha obert a tota la ciutadania.
 
L'estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària, Forestal i de Veterinària (ETSEAFiV), Martí Ullar, s'ha proclamat campió en la categoria masculina, amb un temps de 15:57. Completaven el podi Oriol Morales i Cesc Parramona. En categoria femenina, la victòria ha estat per a Gosia Skrzyniarz, amb un crono de 16:18. Per darrere, Judit Domènech i Núria Ribó.
 
El traçat entre l'ETSEAFiV i el campus de Cappont s'ha convertit en una jornada lúdica oberta a totes les lleidatanes i els lleidatans, més enllà de l'alumnat i el personal de la UdL com la mateixa rectora, Marià Àngels Balsells, i membres del seu equip, que han completat el recorregut.
 
L'activitat esportiva ha culminat amb el lliurament de premis i una xocolatada a la zona enjardinada interior, amb opcions sense gluten i sense lactosa. A l'arribada, les persones participants també rebien aigua i fruita. Estudiantat voluntari de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia ha ofert tractament a les corredores i corredors que ho necessitaven. 
 
La sortida a l'ETSEAFiV / Foto: Esports UdL
 
NOTÍCIES RELACIONADES: