Èxits del pop i el rock en format clàssic per obrir la 30a Temporada musical

El programa inclou cançons de Michael Jackson, The Police, Lady Gaga o Metallica

Pop Piano Quartet
Els músics de Pop Piano Quartet que oferiran el concert a la UdL.
Algunes de les cançons pop i rock més conegudes que han dut a l’èxit mundial els seus intèrprets, o que fins i tot han esdevingut el tema principal de la banda sonora d'una pel·lícula, podran escoltar-se de manera diferent en el concert que enceta la XXX Temporada Musical de la Universitat de Lleida.

Serà demà dimecres, a les sis de la tarda, a la Sala d'actes de l'edifici del Rectorat de la UdL, en el concert que oferiran Conxa Boyero (violí), Jordi Roure (viola), Ònia Tomàs (violoncel) i Eduard Espinet (piano & arranjaments), components de Pop Piano Quartet, un grup de cambra que neix de la inquietud dels seus músics de portar la música pop i el rock al terreny del format clàssic de concert, amb l'objectiu de fer arribar la música de cambra a tots els públics.

El programa del concert inclou les versions de: A thousand years (Christina Perry), Everybreath you take (The Police), Stay with me (Sam Smith), The Scientist, (Coldplay), Shallow (Lady Gaga), I was born to love you (Freddie Mercury), She's the one, (Robbie Williams), Nothing else matters (Metallica) i Heal the world (Michael Jackson).

La XXX Temporada Musical de la UdL ha programat cinc actuacions més per a aquest curs acadèmic. El 16 de novembre, una conferència-concert sobre el metge guitarrista Joan Carles i Amat, i el 14 de desembre, Solistes de l'AIMS, ens interpretaran peces de Ludwig van Beethoven, Gaspar Cassadó, Antonin Dvořák, Piotr Ilitx Txaikovski i Léon Boëllman. Les Variacions Goldberg de Johann Sebastian Bach, a càrrec del Trio Orfeu, seran les protagonistes del concert del 8 de març, mentre que el 12 d'abril està programada una actuació del pianista Vladislav Bronevetzky. La Temporada Musical la clourà, el 10 de maig, el Duo Arcadia. Tots els concerts són amb entrada gratuïta.

MÉS INFORMACIÓ:

Programa XXX Temporada Musical