Primera reunió del rector amb el nou alcalde de Lleida

El Parc Científic i el desenvolupament dels campus, entre els temes tractats

rector_alcalde
La trobada va tenir lloc al Rectorat / Foto: Ajuntament de Lleida
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha rebut aquest dijous la visita del nou alcalde de la ciutat, Fèlix Larrosa. En la trobada han posat sobre la taula els temes pendents entre les dos institucions, com el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari (rebatejat recentment com Agrobiotech Lleida) o el futur desenvolupament dels campus a la capital del Segrià. També han parlat de millorar la visibilització de la UdL a la ciutat.

"Hem constatat amb l'alcalde la importància de col·laborar les dos institucions per al futur de Lleida", destaca Puy. Per la seua banda, el paer en cap ha reconegut que "la Universitat de Lleida  ens fa més capital i comptem amb una estructura urbana idònia i amb les instal·lacions universitàries". Tot i això, considera que "hem d'establir un cercle virtuós entre les institucions, la societat i la Universitat, així com augmentar l'impacte econòmic de la UdL en la ciutat".