Quatre dels deu guardons de la Societat catalanobalear d'infermeria, per a la UdL

L'entitat distingeix una estudiant i tres professors en els V Premis Jove Talent

premiinf
L'alumna de la UdL premiada. FOTO: Twitter SCBI
Quatre dels deu Premis Jove Talent que anualment atorga la Societat catalanobalear d'infermeria (SCBI) han anat a parar enguany a la Universitat de Lleida (UdL). Tres membres del personal docent i investigador de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia (FIF) de la UdL i una estudiant de 4t curs del grau d'Infermeria han estat distingits per l'entitat que, amb aquests guardons, vol reconèixer joves infermeres i infermers "amb talent, capacitat, aptituds i actituds especials" i descobrir "joves professionals amb carisma que tenen un alt impacte dins la seua àrea d’expertesa i el seu futur professional".

Així, els professors de la FIF José Tomás Mateos García, Álvaro Vilela Pajaro, i Gemma Espigares Tribó, s'han endut el V Premi Jove Talent en les categories de Doctor/doctora, Recerca i Gestió, respectivament. Mentre que en la d'estudiant, la guardonada ha estat la lleidatana, Maria Cendrós Massioui.

Pel que fa a la resta de premis d'aquesta edició, Alba Rosselló Novella (Universitat de Barcelona), ha estat guardonada en Docència; Jorgina Serra López (Hospital de Sant Pau), en Atenció hospitalària; Sílvia Álvarez Vega (CAP Doctor Joan Vilaplana de Girona), en Atenció primària i comunitària; Álvaro Clemente Vivancos (Hospital del Mar), en Innovació i emprenedoria; Cèlia Ciuró Prat (Hospital de Sant Andreu de Manresa), en Atenció sociosanitària; i Carla Cusó Cuquellera (Vall d'Hebron), ha rebut el guardó que atorga per designació directora la Societat catalanobalear d'infemeria.

En l'acte de lliurament dels premis, que es va tenir lloc ahir a Barcelona, la presidenta de la SCBI, Montserrat Antonín Martín, va animar infermeres i infermers a engrescar-se pera visibilitzar el talent i continuar treballar per canviar les coses. "Us necessitem més que mai per revertir la situació que estem vivint. Necessitem el vostre compromís".