Horaris extraordinaris a les biblioteques de la UdL per exàmens

Ciències de la Salut obre tres caps de setmana per reforçar la de Lletres i Igualada, dos

biblio_maig23
La de Lletres obre tots els dies / Foto: Premsa UdL
Les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) inicien aquest dissabte un període d'obertura extraordinària per cobrir la demanda de l'alumnat durant els exàmens finals del segon quadrimestre. La biblioteca de Ciències de la Salut reforçarà a la de Lletres durant tres caps de setmana: els dies 27 i 28 de maig, i 3, 4, 10 i 11 de juny. Mentre, a Igualada funcionaran els dos primers. El Consell de l'Estudiantat ha habilitat un sistema de notificacions per rebre avisos quan la capacitat disponible dels espais estigui per sota del 20%.

La Biblioteca de Lletres, a l'edifici del Rectorat, i la sala d'estudis del mateix edifici obren les seues portes habitualment tots els caps de setmana de 09.00h a 21.00h. El mateix horari oferirà la de Ciències de la Salut els caps de setmana assenyalats. Mentre, la Biblioteca de Pla de la Massa, a la capital de l'Anoia, funcionarà de 10.00h a 18.00h només els dies 27 i 28 de maig. I la de la Teneria, també a Igualada, els dies 3 i 4 de juny  de 10.00h a 18.00h.

Quant a les sales d'estudi, fins al 9 de juny els espais de l'Edifici Polivalent 1, a Cappont, funcionen de dilluns a diumenge en horari nocturn, de 21.00h a 07.00h. Durant els caps de setmana i festius, l'alumnat s'haurà de registrar a l'entrada de l'edifici. L'accés serà a les hores en punt. La sala de la Facultat de Medicina obre entre les 09.00h i les 23.00h de dilluns a divendres. A més, els dies 27 de maig, 3 i 10 de juny funciona entre les 09.00h i les 14.00h. A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV), la sala d'estudis està a disposició de l'estudiantat els dies 3, 4, 10 i 11 de juny de 09.00h a 20.00h.