Isabel Santaulària, nova degana de la Facultat de Lletres de la UdL

La professora de Filologia Anglesa substitueix la catedràtica Carme Figuerola

Equip deganat Lletres
Santaulària, al mig, amb la resta de l'equip / Foto: UdL
La professora titular de Filologia Anglesa de la Universitat de Lleida (UdL) Isabel Santaulària Capdevila és la nova degana de la Facultat de Lletres. Substitueix la catedràtica de Filologia Francesa Carme Figuerola Cabrol, que ha ocupat el càrrec els darrers 7 anys, esgotant els dos mandats permesos. Santaulària, única candidata a l'elecció, ha estat escollida per la Junta de Facultat, celebrada al Saló Víctor Siurana del Rectorat, amb 41 vots a favor, 7 en blanc i 1 de nul. El càrrec es farà efectiu amb el nomenament del rector.

La degana electa és professora de la UdL des del 1994, impartint docència sobre novel·la en anglès, literatura i cinema, cultura popular, i història i societat del Regne Unit. És membre del Grup de recerca en transformacions en els mitjans audiovisuals i les seues implicacions en el desenvolupament polític, cultural i social (TRAMA). Isabel Santaulària també ha estat vicedegana i cap d'estudis de la Facultat de Lletres des del 2016 fins a l'actualitat.

Entre les prioritats del seu mandat hi ha potenciar la qualitat de la docència, dinamitzar les titulacions, promoure la projecció exterior, intensificar la internacionalització, treballar per prevenir l'abandonament i fidelitzar l'estudiantat.

La resta del seu equip el formen la professora de Filologia Anglesa Emma Domínguez Rué, com a vicedegana d'estudiantat; la professora de Comunicació Bea Gómez Morales, com a vicedegana de programació acadèmica; el professor de Filologia Anglesa Guzman Mancho Barés, com a vicedegà de suport a la qualitat acadèmica; i la professora de Filologia Francesa Cristina Solé Castells, com a secretària acadèmica.