Jone Zabaleta, campiona universitària de Catalunya de cros

Bronze per a Sònia Sans i, en categoria masculina, argent per a Roger Camprubí

medallacrosUdL2019JoneZabaleta
Podi femení / Foto: Esports UdL
L'estudiant del doble grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i en Fisioteràpia de la Universitat de Lleida (UdL) Jone Zabaleta s'ha proclamat campiona universitària de Catalunya en la prova disputada aquest diumenge al Parc Remolins de Tortosa. Revalida així el títol aconseguit en els campionats de 2018. L'alumna d'Infermeria de la UdL Sònia Sans ha obtingut la medalla de bronze en la mateixa prova. En categoria masculina, l'estudiant del doble grau d'Educació Infantil-INEFC Roger Camprubí s'ha proclamat sots-campió.

Zabaleta s'ha penjat l'or amb un crono de 16 minuts, millorant en 22 segons la seua marca de l'any anterior. La medalla d'argent ha estat per a Clàudia Martínez, de la Universitat Pompeu Fabra, amb un temps de 17'30. Sans ha estat tercera amb un registre de 18'28 per completar el recorregut de 4.500 metres.

Pel que fa als nois, amb una prova de 8.000 metres, la medalla d'or ha estat per a l'atleta de la Universitat Rovira i Virgili Néstor Altaba, amb un temps de 25'40, només dos segons per davant de Camprubí (25'42). Completava el podi Arnau Montiel, de la UVIC, amb 18'28.