Judith Roca, nova degana d'Infermeria i Fisioteràpia

Consolidar les titulacions a Lleida i Igualada, entre les seues prioritats

deganatinfermeriaUdL
El nou equip de deganat. Foto: UdL
Judith Roca i Llobet serà la nova degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida (UdL) durant els propers tres anys. Roca, que ha estat escollida per 13 vots a favor i 7 vots en blanc en la Junta de facultat celebrada aquest matí, substitueix en el càrrec a Joan Blanco, que dirigia el deganat des del 2013. Tot i que en un principi hi havia tres persones que optaven al càrrec, finalment ha estat Judith Roca l'única candidata.

Professora de la UdL des de 2013, Judith Roca ha estat coordinadora de titulació d'Infermeria, secretària acadèmica i, aquest últim curs, ha exercit com vicedegana de la seua facultat al campus d'Igualada. Abans de fer classes a la UdL, havia estat docent a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Ramon Llull.

Interessada per la pedagogia i la innovació docent, les prioritats de la nova degana passen per "treballar per l'excel·lència acadèmica, tot consolidant les titulacions que s'imparteixen tant a Lleida com a Igualada, així com aprofitar al màxim les possibilitats formatives que ofereix el centre de simulació 4DHealth" de la capital de l'Anoia, explica.

El seu equip està format per: Carme Campoy (vicedegana-Relacions Internacionals), Glòria Tort (vicedegana Campus Igualada), Teresa Botigué (cap d'estudis) i Ana Lavedan (isecretària acadèmica).