L'ACUP condemna l'atac a l'IES Joan Fuster

Comunicat de l'Associació d'Universitats Públiques de Catalunya en relació als fets de l'IES Joan Fuster de Barcelona

"L'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), formada per les universitats de Lleida (UdL), Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB), Politècnica de Catalunya (UPC), Pompeu Fabra (UPF), Girona (UdG) , Rovira i Virgili (URV) i Oberta de Catalunya (UOC):

• Expressa el seu condol i la seua solidaritat amb les víctimes, els seus familiars i tota la comunitat educativa de l'Institut d'Educació Secundària Joan Fuster de Barcelona arran dels fets ocorreguts aquest matí.
  • Referma el compromís de les universitats amb els valors de la tolerància i el respecte i condemna qualsevol ús de la violència al si de les aules d'escoles, instituts i campus universitaris.
  • Proposa que demà dimarts, a les 12.00 hores, es dugui a terme un minut de silenci a les universitats públiques catalanes en record de les víctimes i dels seus familiars."

A la UdL, la concentració tindrà lloc a la plaça Víctor Siurana, davant l'edifici del Rectorat.

Associació Catalana d'Universitat Públiques