L'ETSEA rep una delegació de la Universitat d'Iowa

La UdL i el centre americà col·laboren des de fa anys

La delegació nord-americana, al canal Segarra-Garrigues Foto: ETSEA-UdL

Una trentena d'estudiants i professors de la Universitat d'Agricultura, Ramaderia i Economia Agrària de l'Iowa State University (Estats Units) visiten aquesta setmana el nord-est d'Espanya, acompanyats per membres de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL). Els dos centres col·laboren des de fa més de 15 anys en intercanvis de docència i recerca.

La delegació nord-americana ha pogut conèixer de prop les instal·lacions de l'ETSEA, el sistema Segarra-Garrigues i diferents indústries del sector agroalimentari com ara Indulleida, els cellers de Raimat, la cooperativa d'Almacelles, el Grup Alimentari Guissona, Pastoret de la Segarra, l'empresa de maquinària Tatoma (Montsó) o la granja de caragols Cap Pep (Castellfolit del Boix).

Aquest grup de 25 alumnes i quatre professors d'Iowa, que torna als Estats Units el proper dilluns 21 de març, també ha tingut temps per fer visites turístiques a la ciutat de Lleida, Saragossa, Barcelona i Tarragona.