La UdL, al Consell Acadèmic del Centre d'Excel·lència en Innovació Turística

La professora Natàlia Daries n'és la representant

ConsellAcademicCoE_turisme
Els representants de totes les universitats catalanes / Foto: Eurecat
La Universitat de Lleida (UdL) s'ha incorporat al Consell Acadèmic del Centre d'Excel·lència en Innovació Turística, amb 8 universitats més: Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB), Politècnica de Catalunya (UPC), Rovira i Virgili (URV), Girona (UdG), Pompeu Fabra (UPF), Ramon Llull (URL) i Oberta de Catalunya (UOC). La professora de la Facultat de Dret, Economia i Turisme i membre del Grup de Recerca en Turisme, Economia Social i del Coneixement (TURESCO) Natàlia Daries és la representant de la UdL durant els propers dos anys.

L'objectiu del Consell Acadèmic és generar coneixement i debats per tal d'ajudar a orientar el desenvolupament de projectes en el marc del CoE in Tourism Innovation en coordinació amb els seus promotors. El plenari es reunirà almenys una vegada a l'any i les institucions acadèmiques que en formen part podran renovar en períodes successius de dos anys.

Es tracta d'una iniciativa pública-privada impulsada per empreses del sector, amb el suport de les institucions. El CoE in Tourism Innovation està promogut pel centre tecnològic Eurecat amb la col·laboració de la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, les quatre diputacions catalanes, els ajuntaments de Barcelona i Vila-seca i diferents empreses i organitzacions com ara l'Agència Catalana de Turisme, Baqueira Beret, CaixaBank, CONFECAT, Fira de Barcelona, La Pedrera-Casa Milà o PortAventura World.

Text: Comunicació Eurecat / Premsa UdL