La UdL, al Saló de l'Ensenyament

Els nous graus de tres anys, entre els principals atractius

La Universitat de Lleida (UdL) és present, un any més, al Saló de l'Ensenyament que se celebra a Barcelona fins el 18 de març. En aquesta 29a edició, la fira compta amb 190 expositors, dels quals una quarantena són centres formatius estrangers. Entre els atractius que presenta la UdL als futurs estudiants destaquen els nous graus de tres anys, que s'oferiran a partir del proper curs. Es tracta del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, a l'Escola Politècnica Superior, i els tres del nou campus d'Igualada: Grau en Enginyeria Química, Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació.

L'estand de la UdL al saló, atès per alumnat dels diferents centres i tècnics de la unitat d'Informació i Orientació Universitària, està rebent centenars de visitants interessats en l'oferta docent.  A la inauguració va assistir la vicerectora d'Estudiants, Neus Vila. La Universitat de Lleida també participa al Saló Futura de Màsters i Postgraus que s'inaugura demà, també a la ciutat comtal.