La UdL arrasa al Campionat Universitari de Cros

Aconsegueix quatre medalles: un or, un argent i dos bronzes

MedallesCampionatCrosUdL2016
Els lleidatans han copat el podi masculí Foto: Esports-UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit quatre medalles al Campionat Universitari de Catalunya de Cros, que s'ha celebrat aquest diumenge en el marc del II Cros ATE Ciutat de Tortosa, a la capital del Baix Ebre. En total, els atletes de la UdL han aconseguit un or, un argent i dos bronzes. Sergi Beltran, a banda d'imposar-se a la categoria universitària, s'ha proclamat campió a Promeses i a l'Absolut, amb una marca de 27,02.

La resta de medalles del Campionat universitari han estat per Albert Baronet (argent masculí i tercer en l'Absolut, amb un crono de 26,41), Alberto Susin (bronze masculí, amb 27,02) i Verónica Escartín (bronze femení i tercera en l'Absolut, amb 13,39). També de la UdL, Marc Castan ha estat quart i José Ramon Rodríguez, cinquè, entre els nois d'aquesta categoria. Entre les noies, Teresa Moya ha aconseguit el cinquè millor crono i Elena Rábade, el setè en la categoria universitària, tot i que a més ha estat la primera de les Sènior femení.

En Sènior masculí també hi ha hagut "ple" dels atletes de la Universitat de Lleida. Alberto Susin ha estat primer; Marc Castan, segon; José Ramon Rodríguez, tercer; i Àlex Marfil, quart.

Classificació de les proves