La UdL, en 'serveis mínims' durant la Setmana Santa

Romanen obertes la Biblioteca del Rectorat i les sales d'estudis, tret de la d'ETSEA

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues portes al públic durant la Setmana Santa i es manté en serveis mínims per estalviar uns 30.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres despeses. La majoria d'edificis suspenen la seua activitat quotidiana entre els dies 15 i 22 d'abril, ambdós inclosos. A banda de mantenir-se el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, també roman oberta la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat.

La biblioteca funciona en l'horari habitual de 9.00h a 21.00h els dies 15, 16 i 17 d'abril. Dijous Sant, només funcionarà entre les 09.00h i les 15.00h. Divendres 19 i dilluns 22 estarà tancada. També estaran obertes les sales d'estudi dels campus de Rectorat, Cappont i de Ciències de la Salut. L'única que estarà tancada és la de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA). El Registre General de la UdL no prestarà servei, donat que hi ha en funcionament el registre electrònic.

Quan a infraestructures de recerca, es mantenen oberts l'estabulari i el complex de Biomedicina, tots dos al campus de Ciències de la Salut. La Universitat de Lleida va començar amb els tancaments institucionals durant els períodes d'inactivitat docent a l'estiu del 2011, coincidint amb les retallades pressupostàries.