La UdL es dona a conèixer al futur alumnat amb dos 'Portes obertes' virtuals

Les jornades tindran lloc els dissabtes 24 d'abril i 15 de maig a Lleida i a Igualada

campus oberts
Enguany també hi haurà alumnat de la UdL per atendre el xat. FOTO: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) torna a obrir les seues portes al futur alumnat i les seues famílies en format virtual degut a la crisi sanitària. Enguany però, se celebraran dos jornades, i no només una com era habitual, que tindran lloc els dissabtes 24 d'abril i 15 de maig tant a Lleida com a Igualada.

Els equips directius i el professorat dels diferents centres propis i adscrits informaran, mitjançant sessions virtuals, sobre l'oferta de titulacions, els recursos i els serveis que ofereix la UdL a l'alumnat de Batxillerat i cicles formatius de grau superior en horari de matí.

A més, l'Escola Politècnica Superior (EPS), ha organitzat una sessió de tarda, tant per al campus d'Igualada com per al de Lleida, sobre les dobles titulacions internacionals que ofereix amb universitat brasilera de Facens, així com la presentació dels seus graus en castellà.

La principal novetat de cara al proper curs acadèmic 2021-2022 és el nou doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració d'Empreses que s'impartirà al campus igualadí. Aquesta titulació que s'iniciarà amb deu places, permetrà a les persones que s'hi matriculin obtenir els dos títols en cinc anys.

En les videoconferències, els equips directius donaran detalls de les titulacions, les sortides professionals, els projectes d'internacionalització o les pràctiques en empreses, entre altres i després i els assistents podran conversar de forma virtual amb professorat i alumnat per preguntar tot allò que vulguin.

Una altra via de contacte serà el xat, que funcionarà entre les 10 del matí i les 2 del migdia, i entre les 3 i les 7 de la tarda. L'atendran 9 alumnes, un per cada centre propi i adscrit situat a Lleida i un pel campus UdL-Igualada, mentre que el personal d'Informació i Orientació Universitària atendrà consultes relacionades amb beques i ajuts, allotjament, orientació laboral, llengües, requisits d'accés a la universitat, així com qualsevol dubtes relacionats amb la vida universitària.

Fins ara hi ha més 500 persones inscrites per a la primera Jornada de portes obertes de Lleida i una seixantena a Igualada. La major part són de les comarques de Lleida i Barcelona, mentre que de fora de Catalunya hi ha prop d'un 10% d'inscrits.

MÉS INFORMACIÓ:

Jornades Virtuals de Portes Obertes