La primera cursa internacional de la UdL recapta 540 quilos d'aliments

Més de 400 participants solidaris han recorregut 5 quilòmetres a la vora del riu

cursaUdL2014
Els participants, preparats per la sortida / Foto: UdL

Un total de 540 quilos de productes de primera necessitat com ara arròs, pasta, llet, oli, galetes o llegums faran cap al Banc d'Aliments de Lleida gràcies a la solidaritat dels 450 inscrits en la primera cursa internacional de la Universitat de Lleida (UdL). Celebrada en el marc de la 18ena Festa Major de l'Estudiantat, és una iniciativa organitzada per l'Oficina de Relacions Internacionals, amb el suport del Consell de l'Estudiantat, l'Oficina de Desenvolupament i Cooperació, els serveis d'Esports, Publicacions, Reproducció d'Imatge i Informació i Atenció Universitària de la UdL.

Més de 400 persones, la major part estudiants -un 20% estrangers-, però també professorat i personal d'administració i serveis de la UdL, han recorregut -entre anada i tornada- un total de cinc quilòmetres per la vora del riu Segre, sortint de l'edifici Polivalent del campus de Cappont fins a les comportes de la canalització, ja fos corrent o caminant.

Plus Fresc i Fruits Ponent han obsequiat els esportistes solidaris amb una ampolla d'aigua i una poma, respectivament. Ara, els organitzadors esperen poder repetir l'experiència ja que per ser el primer cop, diuen, “ha estat més que un èxit”.