L'alumnat de la UdL, solidari amb la Marató

alumnatsolidariMaratoUdL
Esmorzar solidari avui al Rectorat. FOTO: UdL

Organitzada pel Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida, ahir es van encetar els actes que més de 300 voluntaris de l'alumnat de tots els centres de la UdL han organitzat fins el proper dijous en suport a La Marató de TV3, dedicada enguany a les malalties neurodegeneratives.

Prop de 400 espelmes dibuixant les paraules UdL i Marató al Claustre de la Pensativa van protagonitzar l'acte central de la Setmana de la Marató a la UdL, que inclou una trentena d'activitats a tots els campus entre conferències, espectacles infantils, estands informatius, sortejos, tornejos esportius o exhibicions de cultura popular catalana.

A banda del programa cultural i lúdic, el Consell de l'Estudiantat ha muntat punts informatius repartits per la ciutat per a contribuir a la divulgació de la informació i la recaptació de fons per a la Marató. De moment, han aconseguit més de 1.500 euros.

L'alumnat també ha posat a la venda tiquets per al sorteig d'una samarreta del Futbol Club Barcelona, firmada pel jugador del primer equip Marc Barta. El sorteig serà el dijous a les 14h a al campus de l'ETSEA, desprès del torneig esportiu.

L'edifici del Rectorat serà diumenge una de les quatre seus telefòniques distribuïdes pel territori català on voluntaris rebran les trucades per rebre donacions. Al voltant de 2.500 voluntaris, organitzats en diferents torns, dediquen cada any temps i il·lusió per fer possible aquesta iniciativa solidària.