L'equip de voleibol femení de la UdL, campió universitari de Catalunya

Una medalla d'or i quatre d'argent més en esports individuals i d'equip

voleiUdL2014
Les noies de voleibol, durant la final avui a Vic / Foto: Servei d'Esports UdL

L'equip de voleibol femení de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha proclamat campió universitari de Catalunya en la final que s'ha disputat avui a Vic. Les noies han guanyat l'or en vèncer per 3 sets a 2 al conjunt de la Universitat de Barcelona (UB).  Mentre, els nois s'han hagut de conformar amb la medalla d'argent en perdre la final per 3 sets a 0 contra la UB. El mateix metall han aconseguit els equips de futbol masculí (1-3 contra la Universitat Ramon Llull) i rugbi 7 femení de la UdL (segones en una fase final amb 8 equips).

Pel que fa a les últimes competicions individuals dins els Campionats Universitaris de Catalunya, cal destacar l'or aconseguit per Maria Pérez Massagués en karate, a la categoria de menys de 55 quilos; i l'argent d'Oriol Gasa Falcón en BTT, completant el circuït de 38 quilòmetres amb un crono de 2:36:35.

L'equip de voleibol femení de la UdL / Foto: Servei d'Esports UdL

Les noies de voleibol, durant la final avui a Vic / Foto: Servei d'Esports UdL