Les alumnes del Diploma d'Estudis Hispànics pugen a l'escenari

Representen al Teatre de l'Escorxador la seua obra 'Un paseo por Lleida'

teatre
L'obra es va representar al Teatre de l'Escorxador. FOTO: Xavier Arnalot
Les catorze alumnes del Diploma d'Estudis Hispànics de la Universitat de Lleida (UdL) van pujar ahir a l'escenari de la Sala 2 del Teatre de l'Escorxador de Lleida. Ho van fer per representar l'obra Un paseo por Lleida, creada i escrita per elles mateixes sota la supervisió de la seua professora, Mireia Teixidó, docent també a l'Aula Municipal de Teatre Lleida.

L'obra explica les seues vivències, des que van començar a preparar la maleta pel viatge que les duria a Lleida per estudiar a la UdL, les visites que han fet per descobrir la ciutat, les excursions a altres indrets com ara Poblet i Barcelona, els menjars i costums catalans que han conegut, i les classes a les què assisteixen. Un paseo por Lleida, d'una hora de durada, finalitza amb la preparació de la maleta per retornar a casa, una maleta carregada de nous coneixements, experiències i records.

La representació final ha estat l'activitat avaluativa de l'assignatura Teatro y representatividad, de 3 crèdits lectius, que s'imparteix durant el primer semestre. Aquestes representacions teatrals de l'estudiantat del Diploma d'Estudis Hispànics es porten fent des de fa anys gràcies a la col·laboració de l'Aula Municipal de Teatre.