Les biblioteques de la UdL reprenen el préstec presencial

Amb reserva prèvia i en horari de matí

biblosalut3
A Lleida encara no s'obren instal·lacions per consulta directa dels usuaris / Biblioteca i Documentació UdL

Totes les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) reinicien aquest dimarts, 9 de juny, el servei presencial després de l'aturada per l'estat d'alarma generat per la COVID-19, seguint el Pla d'incorporació progressiva de la UdL i atès que regió sanitària de la Lleida ja es troba en fase 2 de desconfinament. S'uneixen així a la de la del Pla de la Massa del campus Igualada-UdL, que va reprendre aquesta activitat el 2 de juny i que ara reobre amb un aforament màxim d'un terç de la capacitat total i amb horari reduït de 10 del matí a 2 del migdia.

Les biblioteques de la Facultat de Lletres (al Rectorat), Cappont, Ciències de la Salut i Agrònoms oferiran el préstec puntual de documents prèvia reserva, que es pot fer a la web de Biblioteques i Documentació, a través del telèfon o amb un correu electrònic. La recollida presencial es fa a la biblioteca on es trobi entre les 10 del matí i la 1 del migdia.

El retorn dels documents s'ha de fer dipositant-los a les capses de cartró de devolució de què disposa cada biblioteca. Es renovaran automàticament fins al 15 de setembre per tal d'evitar desplaçaments innecessaris.