L'escalada dona la primera medalla a la UdL en els Universitaris 21-22

Víctor López, de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, es proclama campió de Catalunya

medalla escalada
El campió i el sots-campió / Foto: UVic
L'estudiant de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia (FIF) de la Universitat de Lleida (UdL) Víctor López Alonso s'ha proclamat aquest cap de setmana campió de Catalunya Universitari d'Escalada en bloc, en les proves disputades al Recinte Firal el Sucre de Vic. López, que va ser campió universitari d'Espanya al 2019, ha pujat dalt del podi masculí seguit per dos alumnes de la Universitat de Barcelona (UB): Guillem Monsech i Santi Villazan.

El representant de la UdL ha superat en aquesta jornada a Monsech, actual campió de Catalunya d'escalada en bloc de categoria Absoluta amb el Club Excursionista Alpicat.

L'escalada ha donat el tret de sortida als Campionats de Catalunya Universitaris 2021-2022, en un rocòdrom de 20x5 metres situat a l'exterior de la Fira de la Muntanya. La prova, organitzada pel Servei d'Esports de la UVic i la Unió Excursionista de Vic, constava de 35 blocs de diferents dificultats i puntuacions. La competició ha comptat amb un total de 72 participants de 12 universitats.

L'expedició de la UdL estava formada per 6 escaladors més, inclosa una noia: els alumnes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) Gerard Girbau Gual, Oriol Vendrell Calvete, Julià Mulet Estaràs  i Ismael Orduna Martínez; i els de la FIF Íker Guergue Merino i Elisenda Prat Vives.

Els escaladors de la UdL a Vic / Foto: Esports UdL