L'estudiantat de Medicina premia el seu professorat

premiprofessorMedicinaUdL
El professorat premiat. FOTO: Consell de l'Estudiantat de la Facultat de Medicina-UdL

L'alumnat de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida ha volgut premiar, per primer cop, els millors professors i professores que els han impartit classe aquest curs acadèmic 2014-2015.

Es tracta d'una iniciativa del Consell de l'Estudiantat del centre per reconèixer la tasca dels docents que els han transmès "no només els seus coneixements sinó també el seu entusiasme, que han despertat el nostre interès en assignatures que no pensàvem que ens poguessin agradar", explica Mercè Matinero, coordinadora del Consell de l'Estudiantat de Medicina. "Volem agrair-los -ha afegit- que ens hagin fet estimar la nostra futura professió".

En total, l'alumnat de la Facultat, que enguany compta amb 1.054 matriculats, ha distingit 13 professors dels més de 200 que s'imparteixen classes als tres graus del centre: Medicina, Ciències Biomèdiques, i Nutrició Humana i Dietètica.

Els guardonats, millor docent del grau i millor docent en cadascun dels cursos, són els guanyadors d'una votació que s'ha realitzat a través del Campus Virtual. Cada estudiant, explica Matinero, podia votar una única vegada i fins a un màxim de tres professors del seu curs.

Llistat de premis:

Millor Docent de 1r de Medicina - José Javier Trujillano